2012. október 22., hétfő

2. Fejezett Niall avagy szöszi


*Rorry szemszöge*
Bepakoltam és lefeküdtem.Nem hiszem el!Ez életem legrosszabb napja.Matty randizni akar velem,de én csak a barátomnak tartom.5 éves korom ott a legjobb barátom.A szüleim válását is ő segítette át vészelnem.Nem akarom,hogy tönkre menjen a barátságunk.Meg elköltözünk Londonba,de minek?Nem szeretem Londont soha.A nagymamám ott élt és pár nyarat töltötünk ott a tesóimmal.De miota apa és anya elváltak nem találkoztam vele.Torry szeretett ott lenni meg Ty is.Ty a 12 éves dilis öcsém.Imád horror filmeket nézni és videojátékozni.Nagyon közel áll hozzám. Igaz nagyon ritkán látom csak nyáron.Ilyen kor 1 és fél hónapot apánal töltünk a többit anyánál.A gondolataimból a húgom idióta ricsaja szakított ki.
-Kapcsold már ki!Valaki aludni is szeretne!-ordítottam.Mindig ezeket hallgatja.Már elegem van belőlük!Folyton róluk beszél.Még én is tudok mindent róluk.Liam így Liam úgy.Jézusom sosem találkozik velük!Végre lehalkította.Nagy nehezen elaludtam.Reggel arra keltem,hogy valaki dörömből az ajtómon
-Romina kelj fel!-szólt Bobby.Utáltam,ha így hívnak.
-Fen vagyok-mondtam és a fejemre húztam a takarót.
-Mindjárt jönnek az költöztetők-mondta
-Oké fel kelek-mondtam és felkeltem.Lezuhanyoztam,majd felvettem egy adidas melegítött meg egy fekete cső topot.A hajamat felkötöttem.Majd lementem.Anya pakolt.
-De anya  ez nem igazság! Nagy-britaniába megyek,amikor  ott csak eső,eső  és homály van miért?Miért?Miért?-kérdeztem mérgesen.Utálom Londont.
-Miért nem csinálod,amit mondok Romina?Sosem teszed azt.Mért akarod,hogy boldogtalan legyek?-kérdezte szomorúan.
-De hogy is!Mért nem költözik ő hozzánk?-kérdeztem morcosan.Nem nagyon bírom Bobbyt,de ha már egy fedél alatt kell laknom vele.Mért nem költözik ő ide?
-Mert nem szeretné ott hagyni a munkáját és a fiai sem szeretnének ide költözni-válaszólta anya.Majd Bobby is megjelent.
-És,amit mi szertenénk?-Kérdeztem nagyon mérgesen.Kit érdekel az,hogy az ő fiai mit akarnak!
-Miért mit szeretnétek?Torry boldogan jön és te attól még nem leszel rosszabb max jobb-mondta anya majd Torry is megjelent.
-De Torry csak azért boldog mert azt hiszi talizik az One mit tudjam én mi a nevük,de ne kelts magadban hiú  reményeket! Amúgy is turnén vannak most.Meg mind egoista barom.-néztem Torryra,aki mérgesen nézet rám.Majd nem megölt a szemeivel.
-És én mért nem marathatok itt?-kérdeztem kis kutya szemekkel ez mindig beszokott válni.
-Kincsem nem szeretném hogy a házban őrült bulik legyenek és őrült sex.Szóval nem, nem és nem-Válaszolta anya karba tett kézzel.
-Persze hogy nem,nem és nem!Majd titeket halgatlak úgye? Nyugtas meg ,hogy a szobám 10 méterre van a tiédtől-Mondtam cinikusan.Elegem van nagyon.Minek menjek LONDONBA utálom UTÁLOM.Csaptam az asztalra.
-Itt vannak a költöztetők-mondta Bobby.
-Klasz-"lelkesedtem".Mi után mindet bepakoltak elindultunk a reptérre.
*Torry szemszöge*
Mikor leszáltünk majd nem leestem a lépcsöről,de Rorry megfogott.
-Kösziiiii-hálálkodtam.
-Nincs mit -Válaszolta Rorry.Majd lefagytam.Nem hittem a szememnek.
-Atya-úr-isten-suttogtam.
-Mi van?-kérdezte anya.
-Niall Horan ott áll Basszus.-suttogtam.Nem lehet igaz Niall Horan itt!!!!!!!!
-Ki az a Niell Hoooo? -Kérdezte furán nézve Rorry.
-Niall a fiam honnan  ismered?-Kérdezte Bobby
-Ez egy hülye kérdés Bobby! Még, hogy honnan ismerem! Ő egy nemzetközi popsztár  -Válaszoltam nagyon mérgesen.!!Aztán oda jött hozzánk egy másik srác volt vele,de ő nem jött oda. Barna haja és szeme volt és nagyon magas. Niall át ölelte anyát.AZ ÉN anyámat basszus!
-Beszeretnélek mutatni Niall-nek a fiamnak. -ölelte át Bobby Rominat.
-Örülök a szerencsének Mr.Szupersztár -nyújtott kezet Rorry.Ő elfogatta és két puszit nyomott Ro arcára.
-Én is örülök,de elmondhatnád a hajaddal mi történt?Nem mintha nem tetszene baromi jól nézki!Csak egy kicsit extrém.Mi történt meg csapott a háromhatvan?- Kérdezte Niall.Rorry haja  nagyon durva volt.El feküdte az egyik lapos a másik pedig az égnek állt. Rorry gyorsan bele húzta a fejébe a kapucnit.
-Igen.De a te hajad is jó!Szöszikém.-kacsintott Niall-ra.
-Jó,nem is olyan rossz!Sahra mesélte,hogy nem vagy könnyű eset,de én majd ki kupálka-nézett végig rajta és közben a fejét vakarta.
-Ki kupálsz?Mégis hogyan szöszi?-kérdezte Rorry cinikusan.
-Na jó fejezétek be!-mondta Bobby.Majd oda lépet hozzám ö és NIALL.Én teljesen lecövekeltem.Niall Horan állt velem szemben!!!!!!!!!
-Niall ő Torry a világ legédesebb mostohalánya.-Ölelt magához.
-Niall Horan vagyok te biztos Torry.-nyujtott kezet.Nem birja a nyomulos csajokat ezért vissza fogom magam.
-Viktoria Collins -Mondtam és megöleltem.Majd kaptam 2 puszit.Annyira szupiiii volt.
-Készitesz velem egy képet?-kérdeztem.Muszáj meg mutatnom a csajoknak.
-Persze mért ne?De ne itt még rajongónak gondolnak -Válaszolta Niall.Rá mosolyogtam.
-Mosoly,kis kutya szemek. Mit akarsz? -Kérdezte Niell.Majd a másik srác is közelebb jött.
-Rorry vagyok te?-kérdezte a kezét nyujtva.
-Greg,de hány évesek is vagytok-kérdezte.
-18 leszünk-válaszólt Rorry.
-Na akkor megyek a csomagok ért.-mondta Bobby.
-Várj segítek apa!-szólt utána Greg és elmentek. Niall a telefonját babrálta.Oda léptem hozzá és megnéztem.
-Mit kukucskálsz?-Szolt rám Niall
-Hát jó sajnálom ha meg zavartalak  -mondtam szomorúan.
-Na jó.Gyere ide!Csinálj rólam egy képet!Aztán majd csinálunk közöset is.-.Adta a kezembe Niall a telefonját.Uram atyám Niall Horan telója a kezemben!!!!! Nem hagyhatom ki a lehetőséget,hogy megnézzem mit írogat ki.*A kétt új húgimmal*.ezt irta ki.Hát akor nincs esélyem?Nem baj Liam még ott van.Meg csináltam a képet.
-Meg nézted mit írtam ki mi?-Kérdezte Niall
-Hát igen bocsika-Válaszoltam kis kutya szemekkel.
-Na jó gyere csináljunk képet!-Ölelt át én meg vigyorogtam,mint egy idióta.Majd feltette az egyik közöségi oldalra.Aztán oda ment anyához,de a telefont oda adta,hogy nézzem meg a képet.Majd a telefon megcsörrent.
-Halló?- Kérdeztem és oda futottam Niall-hez.De közben megnyomtam valamit.Niall elvette a telefont.
-Na találkoztál a csajokkal?-kérdezte valaki a telefon másik végéről.Ezek szerint a ki hangósíto gombot nyomtam meg.
-Igen.Az egyik nagy rajngó és halálra nyomul.A másik legszívesebben megölné magát csak ne legyen a közelemben.-válaszolt Niall.
-Stipi stopi a nyomulós az enyém-szólalt meg egy másik hang.Mire én elmosolyodtam.
-Fejezd be itt áll és ki vagy hangosítva-szolt Niall.
-Melyik a nyomúlos vagy a halálos?-kérdezte egy mély hang.
-Mind kettő,de felyezétek be!-mérgelödött Niall.
-Mivel kéred a teád ,ha haza jősz?-Kérdezte a hang a melyik lestopolt.
-Baszus! Hova keveredtem? -Szólt majdnem  sírva Rorry.
-Londonba-szóltak a telefon vágéről.
-Tehát a bolondok  városába?-vette ki Niall kezéből Ro a telefont.
-Na de most akár ki is vagy szia-tette le a telefont.Majd megjött Bobby és Greg a csomagokkal.
-Na mehetünk?-kérdezte Bobby és átölelte anyát.
-Igen-mondta anya.Majd beültünk a kocsiba és elindultunk.Az új ház hatalmas volt.Nagyon nagy.
-Na lányok menjetek válasszatok magatoknak szobát-szólt Bobby.
-És ha nem tetszik át is alakíthatjúk-tette hozzá.
-Tehát  megint  pakolhatok, festhetek meg minden ugye? -Kérdeze Niall
-Nem!Meg nyugtatlak egy Szupersztár  nem bajlódik  ilyenekkel! Kösz, de nem vagyok rád szorúlva! -Mondta Rorry és felment a lépcsön.
-Ja nem kell! De ha még is rólam mondjatok le-mérgelödött Niall.
-Nem többes számban mondta, hogy nem vagyok rád szorúlva.Én igen is rád vagyok-szóltam mosolyogva és a lépcsőre ültem.
- Én meg rád nem!Na szevasz -Mondta Niall.Majd ki sétált.
-Vacsorára  haza  gyere  pontban  19:30 rendben?-kiabált utána Bobby.
-Nyugi itt leszek,mert ha nem lennék utána 1 évig is azt mondanád.Ne izgulj meg a főzésbe is segítek apuu-mondta cinikusan Niall. Nagyon felhúzta Rorry.Felmentem és találtam egy tökéletes 
szobát rózsa szín volt.Ki raktam a képeimet és a posztereimet.Majd a cuccaim is megérkeztek.Mindent a helyére tettem és elkeztem készülődni a vacsorára.Talán az 1D is itt lesz......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése